Un dia

Lieve volgers,


Nog 1 dag en dan morgen om 12 uur vertrekt het schip (luchtschip) naar Bonaire!

Doordat ik al een tijdje vrij ben, heb ik alles goed kunnen voorbereiden en stukje bij beetje dingen kunnen afsluiten. Het enige wat niet gelukt is, is mijn killer body.. Met iets te veel gewicht ga ik het vliegtuig in. Mede ook dankzij de hopi veel bagage.... Maar zo samenwonen in coronatijd en niet werken met iemand die goed voor je zorgt is alles behalve goed voor je gewicht.. Mijn streefgewicht ging dus de andere kant op.. Maar ook mijn streefgewicht bagage.. Want het is zo moeilijk om te kiezen als je gaat emigreren wat je mee neemt en wat niet.. Ik zit nu nog te twijfelen om nog een koffer extra te nemen hij is vandaag goedkoper dan daarvoor.. Dat zou dan opleveren 3 stuks ruim bagage opleveren ipv twee.. Ook heb ik nog 1 handkoffer en 1 accessoire voor mij en 2 ruimbagage een handbagage en 1 accessoire voor Patrick. Hmm keuzes.... Dit soort keuzes kan ik dus niet maken terwijl de keuze om te emigreren voor mij heel snel en makkelijk was. Waarom? Ja luister naar je hart, want dat weet de weg. Dit 'klopt' echt.. 


Heel veel tijd gehad om de mensen die mij dierbaar zijn te zien en afscheid te nemen. Erg fijn om daar de tijd voor te hebben. Heel veel lieve berichtjes en kaartjes gehad die mij raken.. Iedereen heeft het over lef en dapper en moed om dit avontuur aan te gaan. Heel stom maar zo voelt het voor mij niet. Ik volg gewoon mijn hart en daar is geen moed voor nodig maar aandachtig luisteren! 


Maandag hebben we de verplichtte Pcr corona  test gedaan.. De uitslag hiervan maakte me nog wel zenuwachtig. Evenals de test zelf.. Want men sprak over pijnlijk en verschrikkelijk.. Ja dit klopt ook wel. Tuurlijk is het zo klaar maar je hebt wel even het gevoel dat er een staafmixer je hersenpan in gaat.. Aangezien ik wat keelpijn kreeg spacde ik hem wel. Maar gelukkig gister avond kregen we allebei een positief berricht met een negatieve testuitslag! Hopi blij dus.. 


Vandaag laatste dingen inpakken, opruimen, schoonmaken en dan morgen worden we rond half. 10 opgepikt.. 


Het gaat iedereen goed! And I never say goodbye, want we zien elkaar vast weer een keer!!

Hopelijk blijven jullie mij volgen in m'n verhalen en foto's! 


Liefs Lisa 


Te otro bia

Zusje en nichtje ❤️
Zusje en nichtje ❤️

Reactie schrijven

Commentaren: 13
  • #1

    Nicoline (woensdag, 21 oktober 2020 10:40)

    Goede vlucht!
    Ik zou die extra koffer meenemen.

    Knuffel

  • #2

    Jolie (woensdag, 21 oktober 2020 11:03)

    Heel veel geluk gewenst daar! x

  • #3

    Ankie Franssen (woensdag, 21 oktober 2020 11:08)

    Een behouden vlucht Lisa naar de toekomst✈️ ��
    Nos ta topa na Boneiru

  • #4

    Vera (woensdag, 21 oktober 2020 11:30)

    Veel geluk Lisa!!

  • #5

    Vera (woensdag, 21 oktober 2020 11:30)

    Veel geluk Lisa!!

  • #6

    Jolanda (woensdag, 21 oktober 2020 12:16)

    Een goeie vlucht en een nog beter verblijf daar! Maak er wat van. En neem die extra koffer mee!

  • #7

    Mara (woensdag, 21 oktober 2020 12:27)

    Gewoon meenemen die koffer, ken jou het schelen!! Goede vlucht toppers! Luv youuuu��

  • #8

    John (woensdag, 21 oktober 2020 12:49)

    fly away

  • #9

    Corina (woensdag, 21 oktober 2020 12:52)

    Goeie vlucht.
    En Patrick... Pas je wel een beetje op mijn vriendinnetje?

    Kus

  • #10

    Natasja (woensdag, 21 oktober 2020 13:27)

    Wat geweldig!
    Geniet , maak er wat moois van daar!
    Ik volg je....
    En p.s neem de koffer � mee!!!!!!!!
    Liefs Natasja �

  • #11

    Evet (woensdag, 21 oktober 2020 16:17)

    Lieve Lisa, heel veel geluk op het dushi Bonaire �

  • #12

    Yessica Koelman (woensdag, 21 oktober 2020 18:09)

    Jee Lies, zo gek dat ik je niet meer gezien heb. Maar ik wens je heel veel geluk!! Heerlijk vooruitzicht voor je. We'll meet again! �

  • #13

    Martha de Hollander (woensdag, 21 oktober 2020 19:35)

    Hele goede vlucht en veel woon & werkplezier op Bonaire
    Natuurlijk blijven we je volgen en je foto's bewonderen
    Veel geluk ! lieve groet