Ayo Bonaire

Bon dia,


Ik wordt huilend wakker.. Wakker uit een mooie droom die nu gaat ophouden! Het is nu zo ver, 5 maanden voorbij! Laatste hele dag hier om alles op te ruimen en afscheid te nemen van de laatste mensen! Dubbele gevoelens!


Morgen om 16 uur zal het vliegtuig mij richting Nederland brengen.


Wel fijn dat Judith ook naar Nederland vliegt..ken haar uit het ziekenhuis. Heb ik een schouder om op te huilen haha..


Gister avond een fijn afscheidsfeestje gehad! Lekker op het strand BBQ geregeld, drankjes, met de liefste mensen om me heen! Emotioneel maar ook mooi! En zowaar een vallende ster gezien! I made a wish!

Ik ben eigenlijk te emotioneel om te schrijven. Ik ga het hier toch zo enorm missen!! Ben verdrietig, maar ook fijn om mensen weer te zien in Nederland..

Alles heeft een reden, mensen ontmoet je voor een reden! En dingen gaan zoals ze gaan! Ik heb deze maanden veel geleerd over mijzelf. Heb eenzame momentjes gekend maar ook hele fijne momenten met lieve mensen om me heen!! De laatste maand zijn contacten nog intenser geworden! 


Lieve volgers ik hou het kort,


Ik weet het even niet meer ik huil weer nu ik dit schrijf! Bedankt voor het volgen van mijn avontuur en blijf mijn fotografie volgen!


Ayo ayo!!

Liefs Lisa


Dansen aan zee met mn echtgenote😉😜
Dansen aan zee met mn echtgenote😉😜
Marshmallows maken met mn grote en kleine vrienden
Marshmallows maken met mn grote en kleine vrienden
Preparing for holland broodje kroket
Preparing for holland broodje kroket

Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Mara (woensdag, 24 juni 2020 17:47)

    Hou je taai vrouw!! We zien je snel weer�

  • #2

    Lisa (woensdag, 24 juni 2020 19:13)

    Dikke �

  • #3

    Sasha (woensdag, 24 juni 2020 22:03)

    Mijn wettelijke echtgenote. Ik zal jou en je saloondeuren missen. �
    Dikke knuffel en twijfel niet aan jezelf. Je bent zo mooi zoals je bent �

  • #4

    Esther (woensdag, 24 juni 2020 22:36)

    We ontvangen je met open armen, tot gauw xx

  • #5

    Danielle (donderdag, 25 juni 2020 02:34)

    Aaaah lisa! Ik hoor je nu heel hard zingen.. afscheid nemen bestaat niet! Mooi mens! Het was fijn met je werken :) ayooo kus!

  • #6

    Nikki (donderdag, 25 juni 2020 07:57)

    Zondag geef ik je een knuffel!!

  • #7

    Martha de Hollander (donderdag, 25 juni 2020 23:49)

    Deze maanden vergeet je nooit meer, een geweldige ervaring