ZONondergang In de Blauwe zee

Bon nochi lieve volgers!


Al weer veels te lang geleden dat ik een blog schreef! But hell, time flies when you are having fun! In de tijd na het schrijven van mn laatste blog gaat het super goed met me! Ik vermaak me heerlijk, voel me relaxt! Veel quality time gehad met vriendinnetjes.. En weer meer geleerd om naar mijn gevoel/intuïtie te luisteren.. Dat gevoel van mij is sterk.. Dat verdomde verstand zit soms in de weg.. Zo bevestigde van de week weer hoe belangrijk het is naar je gevoel te luisteren.. Ik kwam thuis na werk.. En ik had zooooo geen zin om alleen te zitten en om thuis te zitten met eten.. Dus ik dacht ik ga even lekker ZONondergang(😜) kijken aan een strandje en daarna pizza halen. Klinkt ultiem toch! Nou de zonsondergang was magisch! Het koude biertje er bij maakte het af! Na de ondergang (nog steeds van de zon) op weg naar Rum Runners een lekkere pizza tent. Ik kwam daar aan en er zaten eigenlijk best wat mensen. Ook sommige alleen. Ik had besteld en iets in mij zei, "nee Lies je gaat gewoon lekker hier je pizza opeten.." (misschien was het de honger die dat tegen me zij maar ik geloof toch mn intuïtie).. Dus ik ging lekker zitten aan een 1.5 meter tafeltje met mijzelf en mijn intuïtie. Een vrouw die ook alleen zat te eten kwam aan mijn tafel staan en zei zullen we samen pizza eten ik zit toch ook maar alleen! Het was een gezellige avond! En zo heb je weer een nieuw leuk contact er bij! Dat is toch gaaf! Intuitie bedankt😊


Maarja niet altijd krijgt intuitie ruimte bij je allesoverheersende hoofd... En dat maakt het lastig.


Ik was gevraagd om terug te komen op de afdeling, zsm. Personeel tekort.. En heb daar over zitten nadenken. Mijn intuitie zegt ja!! Ik zou hier wel kunnen wonen.. Maar als ik dat doe heb ik veel af te ronden.. En wil eerst Nederland wel weer even ervaren.. Mensen zien.. Maar ook ergens voel ik sterk dat ik me hier fijn voel.. Met lieve mensen om me heen.. Dillema's!


Voor nu staat mn vlucht gepland op de 25e (al 100x verplaatst).. En dan begint de ondergang (dit keer niet van de zon maar van mij met mijn kapje op mijn mond).. Dus als ik Nederland levend haal.. Fijn om weer even mijn eigen plekje te zien en te voelen wat het met me doet weer in de gehaaste maatschappij te zijn..

Als ik alleen naar mijn intutie zou kunnen luisteren zou het leven denk ook niet altijd makkelijker zijn.. Dan ga ik dus puur op mijn gevoel af. en laat ik het brein niet meedoen.. Lijkt me niet slim! Dan gebeuren er misschien rare dingen hahha!


Of zeg ik dit nu omdat mijn hoofd mee doet?


Ik hoor dat ik dit iets moet concretiseren... Ik begin met een makkelijk voorbeeld.. Zo loop ik regelmatig op de boulevard, er staan een aantal palen in de grond.. Mn gevoel zegt altijd dat ik het liefst om die paal zou springen en een soort van sierlijk om die paal dans..(oke dat klinkt een beetje raar) Nouja als mijn verstand nu niet had gezegd je kunt nog niet eens een pak suiker van 1 kilo 10 keer omhoog krijgen zonder kramp in je inimini spierballen te krijgen dan had ik dus nu gevouwen om de paal met mijn hoofd op het asfalt gelegen..


En nog zo'n voorbeeld.. Zie je die ene knappe vrouw daar zitten en zegt je gevoel steeds: Zooooo die zou ik wel willen opeten.. Nouja ik hoef niet uit te leggen wat er dan gebeurd als ik mijn intuïtie loslaat.. Ja een bloedbad (nee niet omdat ik haar echt op eet natuurlijk.. maar omdat ik even niet gezien had dat ze al een partner had!)..


Dus toch maar erg gelukkig met dat beetje verstand!

Ahfijn! Het aftellen is begonnen nu nog maar 25 dagen hier! 25 keer kijken naar die prachtig stralende zon & verdrinken(poetisch gezien) in de blauwe zee! Eigenlijk wil ik niet tellen en de laatste tijd in volle vreugde beleven..Ik ga bepaalde mensen hier erg missen, maar ga ook mooie mensen in Nederland weerzien!!


Dikke kus en knuffels vanuit een steeds warmer wordend Bonaire..


Ayoooo


Motermuis💪
Motermuis💪
Lieve collegaaaaas
Lieve collegaaaaas
Fotoshoot
Fotoshoot

Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Corina (zondag, 31 mei 2020 23:57)

    Ik wil je graag weer zien.
    En ik wil ook graag nog een keer met je naar Bonaire.
    Lekker genieten nog.
    Xxx

  • #2

    Mara (zondag, 31 mei 2020 23:58)

    Wat ben je toch een heerlijk mens he Lisa! Ik geniet elke keer weer van je blogs. �

  • #3

    Miranda (maandag, 01 juni 2020 07:57)

    Zo heerlijk als jij schrijf,lag me rot...nog ff genieten Lisa!!
    Groetjes xxx

  • #4

    Lisa (maandag, 01 juni 2020 08:22)

    ❤️

  • #5

    Sasha (maandag, 01 juni 2020 10:07)

    Mooi geschreven dushi �

  • #6

    Anita (maandag, 01 juni 2020 12:40)

    Wat ben je ook een lekker wijffie hè. Leuk blog om weer te lezen. Lies geniet van je laatste paar weekjes daar. Dikke knuffel groetjes Aniet�

  • #7

    Madeleine (maandag, 01 juni 2020 17:47)

    ��