Ondertussen op Bonaire

Bonnochi dushinan! 

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wel goed! Lekker bezig met fotograferen & beetje zingen , koffie drinken, wandelen en chillen met collega's en natuurlijk 'tussendoor' nog 40 uren werken! Nu 2 fotoshoots gedaan en er komen er nog wat aan.. maandag ga ik een sexy fotoshoot doen😍 en woensdag een zwangerschapsfotoshoot. Ondertussen begin ik ook langzaamaan een beetje geld te vragen voor de shoots! Want er zit best veel werk en tijd in het fotograferen uitzoeken van de fotos bewerken enzovoort! Maar heeeeel tof om te doen! Er zijn hier op het eiland niet heel veel fotografen die shoots doen! Één vrouw die hier woont maakt echt ge-ni-ale fotos! Vooral van zwangeren.. Ze vraagt dan wel zon 4000 dollar voor een shoot maar ja dan heb je wel wat! Lijkt me ook wel lachen! 2 shoots per maand en dan huppateeee lekker chillen met de billen! 

Oja en ik ga trouwen! Dinsdag is het zo ver, Sasha en ik gaan trouwen! Ha ha.. nou niet echt natuurlijk, maar we zijn gevraagd voor trouwshoot op het strand als reclame voor een hotel! Nou dat vond ik wel een leuk idee! Dus heb ik Sasha ten huwelijk gevraagd en ze zei nog ja ook! Wunderbaaaaar! Vandaag na werk gingen we even op zoek naar een trouwjurk.. Nou dat dus.. Hier betaal je 150 dollar voor een jurk waar je in NL bij de primark misschien 25 betaald! Dat werd hem uiteraard niet ...toch hebben we vreselijk gelachen! 

Op het werk weer een aantal dingen meegemaakt waaronder een tweeling bevalling van 17 weken, uiteraard overleden. Heel verdrietig voor die mensen. Was voor het eerst dat ik echt zelf een overleden kindje heb aangepakt, afgenaveld en op de borst van moeder heb gelegd. Eerste kindje was al 2 dagen daarvoor geboren. Vond het best ee pittige casus, maar heb mijn liefde kunnen steken in het maken van een herinneringsboekje die ze na de bevalling mee kregen!


Ook weer een paar lastige discussies gevoerd. Het is soms best lastig als beleid gemaakt wordt en ..laten we zeggen.. dit wordt door verschillende mensen 'anders geïnterpreteerd'. 
Maar ook té lieve baby's mogen verwelkomen! Echt klapperende eierstokken van die kroeshaartjes en halfbloedjes... 

Ook gezwoten als een malle! We hebben sinds de corona crisis bijna elke dag iemand in isolatie liggen.. preventief.. Lekker standje grilkip beslagen voorraam en zweet in de naad! Maar goed is weer goed voor de lijn!

Hier gaan langzaamaan weer wat restaurants open en dat is wel nice! (Nou dat vind de lijn dus niet)
Ook mijn favo plek Jibe weer (althans alleen de bar gedeelte).. Maar goed toen ik daar vd week even zat met een pilsie was ik wel echt weer hopi gelukkig!

Ondertussen weet ik iets meer over mn terugvlucht, maar alles hangt nog maar aan 1 vleugel dus zekerheid over vliegen? Nee nog niet... Tja ik zit hier ook wel chill nog, maar mis ook wel mensen... En mn wasmachine IK KRIJG NIKS SCHOON... Had ik toch de tip van mn moeder moeten aannemen :een onderbroek en een gummetje.
Mn centrifuge is nog stuk dus drogen wordt 'm ook niet nouja voordeel dat het hier 30+ graden is.. Was is lekker snel droog ook als je het zeiknat op moet hangen.

Deze week wel even gevideobeld met een paar mensen waar ik blij van werd☺! Ben wel weer eens toe aan het geven van een paar goede knuffels.. Onee dat mag toch niet. Zal ik dan toch nog maar een paar maanden blijven haha! Mijn collega's  willen dat wel geloof ik!


Mn auto ingeleverd voor een scooter weer! En dit weekend even een poolparty! Moet toch een beetje bruin terugkomen he!!!😎😎 

Nou luitjessss genoeg slap geouwehoerd! Binnenkort zien jullie wel weer eens wat fotos verschijnen!

Ayooooootjess

Bon weekend!

Vanuit Bonaireee

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Esther (vrijdag, 01 mei 2020 08:23)

    Heerlijk om te lezen allemaal. Je schrijft echt leuk. Geniet nog maar lekker. X

  • #2

    Miranda (vrijdag, 01 mei 2020 08:34)

    Hoi Lisa,wat kan je toch heerlijk schrijven, erg leuk om te lezen hoe jij je daar vermaakt.
    Groetjes uit Limmen

  • #3

    Yvonne de Haas (zondag, 20 december 2020 23:23)

    Hoi Lisa
    Ik heb een vraag , mijn schoondochter is zwanger en ik wil haar graag een foto shoot geven als ze rond 8 mnd zwanger is ( nu 6mnd) , in gedachten mooie pure foto’s op jullie pràchtige strandden wellicht alleen èn met mijn zoon samen . Maar dat kunnen jullie zelf bespreken .
    Ik heb geen idee hoe veel je vraagt voor een shoot , graag wil ik dat vernemen en òf je het zou willen doen uiteraard . Vriendelijke Groet Yvonne de Haas i_dehaas@hotmail.com / Nederland ��