Aftellen

Aftellen


10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 uren aftellen dat ik weer lekker thuis ben in mijn huisje waar ik me op dit moment erg op mn gemak voel. Ik zit in de bus terug van een mooie ski week in Lech in Oostenrijk. Na een drukke week eindelijk een moment waar ik alleen zit in de bus terug en waarin ik even tijd ervaar om te schrijven. Het was weer een leuke reis met zonnig weer, skieen, lekker eten, apres ski en lieve mensen ontmoet. Maar ook een vermoeiende week week met veel indrukken. Mijn wallen zijn zo groot dat ik me na 4 dagen opnieuw moest voorstellen.. Dit jaar oud en nieuw eens gevierd met veel mensen om me heen. 5-4-3-2-1 samen aftellen en op naar een happy new year..


Mijn derde reis met VillaVibes een reisorganisatie voor singles..


Deze week was een grote groep van 75 man. Veel mensen, dat wel. 

6-5-4-3-2-1 nachtjes aftellen voor ik vertrek voor drie maanden naar het zonnige Bonaire... Met het vooruitzicht op Bonaire was deze week wel heftig. Ik vind de ervaring die komen gaat best spannend! Deze week heb ik in een roller coaster van emoties gezeten!


Waardevol is het steeds nieuwe mensen te ontmoeten. En te leren en groeien van andere mensen. En ook emoties te voelen door en met andere mensen.

6 nachtjes aftellen voor ik vertrek voor drie maanden.. Nu eerst schaapjes tellen en hopen op een beetje slaap in de bus..




Onesie dag
Onesie dag

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Paulien (zaterdag, 04 januari 2020 22:50)

    Gaat weer een nieuwe ervaring worden die niemand je afpakt.en je blijft je leven lang dingen leren en ontdekken.gaat goed komen en wij vinden het zoiezo knap dat je zo ondernemend bent.dikke kus Pap en Mam

  • #2

    Yessica (zaterdag, 04 januari 2020)

    Fijn Lies! Je doet het goed hoor!
    Goede reis terug xxx

  • #3

    Mo (zondag, 05 januari 2020 11:26)

    Hoiii Lies! nog de allerbeste wensen voor 2020 en heel veel plezier en succes op Bonaire� �